Monday 8 June 2015

Kursus Kepimpinan Belia Anjuran INFRA @MS Chemerkau Chekas Chalet, Kg Peruas, Ulu Dong, Raub, Pahang

Assalamualaikum...
Entri kali ini nak ceritakan pasal satu tempat yang best kat raub sesuai untuk riadah seisi keluarga mak ayah tok nenek,kakak, abang, pakcik, makcik, pak lang, mak lang, ayah long, pak ngah dan cucu cicit sekalian...menarik...santai dan enjoy cool n relexxxx...




BEST pada saya adalah kerana lokasinya yang jauh dari kesibukkan kota..jauh dari pembangunan yang melata.. tenang dan damai..

BEST pada saya kemudahan chalet yang menarik ...bersih dan paling best cantik dan selesa

Keadaan bilik yang bersih dan selesa

Yang ni pemandangan dari balkoni ..villa yang saya menginap...santekkknyer....



BEST pada saya ada keretapi yang diperbuat dari bahan terbuang yang sgt menarik dan berinovasi sebagai satu tarikan pelancong...kreatif betul la...

BEST pada saya...sbb boleh mandi manda dengan air yang sejuk dan nyaman...pemandangan yang menarik


BEST pada saya...terdapat pelbagai aktiviti yang menyihatkat badan dan sesuai untuk program-program spt team building...ada flying fox..ada night walk..ada jungle tracking...ada river cruising...ada memancing...ada raflesia walk dan banyak lagi lah...

Untuk maklumat lanjut....KLIK DISINI atau INI

1 comment: