Tuesday, 6 March 2012

Jangan Pandang Aku X Pandai Main Congkak...

Salam...
Jangan pandang aku xpandai main Congkak???..
Tau apa itu Congkak?

Petang semalam kat opis ni ada buat perlawanan congkak...anjuran Baksi ke Bakso..ape2 jew la.. tau apa itu Baksi..yang ak tau Bakso sedap tang fish ball dia ...!!!..

ada budak opis ajak main congkak...ok la...siap tanya lg ak...oiiii meq ko pandai main congkak tak?...dengan pantas ak menjawab...pandai tu xde la pandai...tp masa kecik2 n remaja dulu penah la main ngan kawan2 satu taman. tp skrg dah lupa la... tapi xpe ak masuk jew la utk suka2..kalah nak bt cmner adat pertandingan ak redha je...hehehehe  . mintak si zaza daftarkan nama. siap mintak bayar 1 game RM1...ish... singgit jew kew siap perli plak tu...

Congkak ni main kalah mati..kira 1 round jew..kira bijik dlm rumah yang paling banyak kira menang k!
tau apa yg jadi pada ak??? Aku dikalahkan oleh akak yang berusia 40 an..kira bermaruah la jgk kan ,dah pasti akak tu lebih banyak makan garam dari aku...maknanya dia lebih banyak kira guli dlm lubang congkak tu sejak kecil2 dulu...

P/s: Jangan Pandang Belakang Congkak....