Friday, 13 April 2012

Budak Zaman Sekarang....

Salam...
si ibu nak membebel skit...

Gambar diatas saya snap dari buku komunikasi anak perempuan saya....fuhh...masyaAllah anakku....

Anak sulung saya ni perempuan yang diberi nama IRIS BATRISYA...berumur 2 tahun 7 bulan...dah masuk taska sejak awal tahun 2012 baru-baru ni...biasa la bila dah ambik anak bt masuk dalam kereta sblm saya start enjin tenggiling (nama ganaz kereta sy) saya, saya akan belek buku komunikasi taska anak sy tu...mengucap panjang tgk ayat kat atas tu  di bahagian catatan/ulasan guru yang tertera 
"Airis sihat"
"Asik buli kawan dia Luqman & Darwish"
"Lain-lain ok"
mcm mana la budak pmpuan blh buli budak lelaki...ish..adoiiii....blh share kawan2 blogger semua macam mana la saya nak kurangkan kenakalan anak perempuan saya ni...dia mmg suka usik2 budak sampai budak2 nangis...hahaha...lawak pun ada.....

ok dah nak jam 5..esk cuti...selamat berhujung minggu...wassalam.