Friday, 2 March 2012

Pengurusan Prestasi

Salam...
Dah selesai semalam berkursus..
Hari ni masuk office seperti biasa. Td dlm klas liqa' ihsani ustaz syem  Nazri Mustaqim kupas lg sekali utk bagi pemahaman kita sebagai khalifah dan hamba di muka bumi ini sama spt penstrukturan sebuah organisasi...korang faham x ayat ak ni...kalo xfaham xpela...bt2 faham...nak terangkan pun susah...

Ceritanya berkursus 2 hari yang lepas bersengkang mata adalah berkenaan tajuk Pengurusan prestasi, tapi ini bukan SKT yang selalu budak2 gomen bt awal tahun tu..."Pengurusan Prestasi : Melalui Amalan Terbaik"...
tgk tajuk ni pon aku pasti kurang faham lg kan...itu pon kalo korang yg jenis susah nk paham mcm ak...

Yang Aku Paham plak pasal Kursus 2 hari tu plak:
Pasal PRODUKTIVI
Pasal QUALITY
Pasal TQM
Pasal KMK
Pasal BRENCHMARKING METHODOLOGY topik ni aku kurang paham semalam sbb ak boring sgt dah tgk penceramah tu..mulalah mata dan tangan aku memaikan peranan masing2.

Salah satu tugasan dlm kumpulan...

itu dia minum air....mak saper la ni...