Friday, 15 June 2012

SEGMEN AYUEJEAN : BAPAKU IDOLAKU

SALAM...terima special invitation lagi...dalam kelam kabut dengan urusan kerja skolah anak...ehheeehe.....sy dengan suka hati turut sertai acara ini....segmen dari ayuejean....

Sy perlu buat :.....(kena buat karangan kew ni???...sy buat ucapan  ye....!!!!)

Tajuk Assignment:



Cerita kisah Bapa yang merupakan Idola korang tu.......
"Jangan lupa mention nama bapa korang ye......."
Ucapkan kata-kata yang tak mampu korang luahkan di hadapan Bapa.....

******************************************************************


My abah...ARWAH HAMZAH BIN MOHD RAZALI...al-fatihah utk abah..


Kata-kata yang tak mampu saya luahkan di hadapan Bapa sy....dah sah-sah memang abah dah xada di dunia ini lagi..insyaAllah doa untuk abah selalu sy hadiahkan....abah sy yang tiada tandingan..dia idola sy,dialah selama ini memjaga saya dengan baik skali..membimbing saya sehingga dah besar panjang...cerita skit pasal abah sy ni ...dia seorang yang rock(masa abah muda2 dulu adalah seorang gitaris) tapi jiwa dia sgt2 lah lembut...xpernah nak tinggikan suara dengan anak2...tapi dalam dia mendidik dan mengajar anak-anak selalu dengan kasih-sayang...kalau nak cerita pasal abah mmg x abis la..betapa banyak abah korban kan utk kami adik-beradik...satu jew yang boleh sy ucapkan didepan abah kalau ada di hadapan sy di hari bapa::::::: ABAH MMG AWESOME.....


SELAMAT HARI BAPA -unTUK bapa2 seluruh dunia....

wasallam...al-fatihah untuk arwah abah