Monday, 31 December 2012

Siapa Punya Kerja ???

Morning...
ke 4 4 tayar hilang kena curi...siapa punya kerja lah ni???
Tgk pada gambar diatas...adoiii kesian pada enpunya pemilik kereta...masa sy snap foto ni.. sy pasti empunya pemilik kereta pun xperasan lagi kot ke empat-empat tayar kete dia hilang dicuri...duduk apartment..parking jauh di bawah...kejadian ini berlaku pada hari sabtu di tempat parking persint 16...seawal pagi keluar nak pergi KL masa tu nak bawa family pi lowyat...selang 4 5 buah parking dari kereta sy gitu la ada penduduk datang tgk n bercerita tentang tayar kereta di atas dicuri..

Bila sy ingat2..dlm dua minggu lepas gtu la sy pernah parking sebelah kereta diatas...bila keluar dari kereta tgk kereta honda ni mmg dlm hati sy ...bila la sy dpt pakai kete mcm ni...cantik wow...sportrim dia...wowww....mmg smart la...hehee...dah xde rezeki dia...dengar dari abg yang berada ditempat kejadian bgtau kereta ni baru sebulan la... tgk plate pon baru...WXE ****...mmg dugaan betul pada pemilik kereta ni...banyakkan bersabar... kalo jadi kat sy..mau menagis ...hehee...si abg menyampuk...xpayah la kita tukar sportrim kereta ...pkai yang tu jew la...sekian