Wednesday, 11 February 2015

POWERGOLD : Assalamualaikum...

Bismillahirohmanirrohimm...
Bermula dengan simpanan emas 1 gram.. (nak beli banyak memang susah skit..tapi xpela sy mula skit-skit)
Gold Bar 
Purity 999.9
Baru saja sampai sebentar tadi...siap dengan resit pembelian.
Rasa tertarik untuk mengajak kawan-kawan menyimpan bersama untuk simpanan keluarga masing-masing.
Semoga aku akan berdisiplin dalam menyimpan dan mengajak kawan-kawan sekalian perkara yang baik.

Sekiranya ada yang berminat bolehlah hubungi saya terus. HAZWANI HAMZAH - 016-7764029


Dari camera hf...
Kalau nak diceritakan pasal emas ni..saya ni agak fobia sikit dengan emas setelah rumah di putrajaya di pecah masuk oleh pencuri ramadhan tahun lepas..memang agak terkilan dengan apa yg pernah berlaku..Ya Allah ....balik jew dari rumah jam 5.30 ptg gitu la tengok2 pintu diah pecah masuk(pencuri ni masuk time ofis hours)..tengok bekas tapak kasut dan rumah disepah2kan . lagi rasa sayu tgk barang kemas yang disimpan abis di curi...rasa macam serik dah masa tu nak simpan emas. tapi bila dipikir balik rezeki tu hak Allah dan Allah nak bagi ujian skit dan kesedaran kepada hambanya ini. Aku redha dengan apa yang telah terjadi dulu. MULAKAN YANG BARU & KESEDARAN BARU ." JANGAN KAU BERPUTUS ASA" & "JANGAN KAU LEKA DENGAN DUNIA"

SEKIAN...TERIMA KASIH